اخبار

حضور انجمن صنفی کارفرمایی سی ان جی و صنایع وابسته در دومین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز ، پالایش پتروشیمی و صنایع وابسته در شهر ساری ۳۰ بهمن الی ۲ اسفند ماه سال جاری

Previous Next

به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران – دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش ،پتروشیمی و صنایع وابسته در محل مرکز تجارت بین المللی کاسپین نیاوران با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در مساحتی معادل ۵۰۰۰ متر مربع با ۶۰ غرفه با مشارکت شرکت های بزرگ اوراسیا و روسیه و شرکت های بزرگ داخلی شروع به کار نمود و تا روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت . ‎

 

لازم به ذکر است که دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و صنایع وابسته ساری با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه، استانداری تهران از تاریخ ۳۰ بهمن الی ۳ اسفندماه سال ۱۳۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ساری با حضور شرکت‌ها، سازمان‌ها و کارآفرینان برتر و امکان ارائه ایده‌ها و طرح‌ها، جذب سرمایه‌گذاری و بازار فروش بالقوه برگزار می‌گردد. از برنامه‌های ویژه این نمایشگاه جلسات B2B و Gap Business با حضور شرکت‌های داخلی و شرکت‌های آسیایی است.

 

لذا نظر به جایگاه ویژه برگزاری این نمایشگاه از آن شرکت معظم جهت مشارکت و حضور مؤثر در دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی و صنایع وابسته دعوت بعمل می‌آید. علاقه‌مندان می‌توانند، جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اتحادیه (آقای ابراهیمی) تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است هزینه ۱۲ متر مربع با لوزام غرفه و پذیرایی ۴ میلیون تومان می باشد.

 

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری از برگزاری نمایشگاه نفت و گاز با حضور آسیای میانه و اوراسیا در نمایشگاه نیاوران خبر داد. رضا سیاه منصوری گفت: این‌ نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته با حضور هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: صنعت نفت و فرآورده‌های آن یکی از صنایع حیاتی است که در کشور مورد توجه قرار دارد، صنعتی که در نبود و خلاء زیست‌ بوم فناوری و نوآوری بار همه درآمدزایی کشور را به تنهایی به دوش می‌کشید.مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری خاطرنشان کرد: این صنعت هم چند سالی است با اتکا به زیست‌بوم فناوری در کشور قدم به عرصه فناورانه گذاشته و از ایده‌های نوآورانه متخصصان در پیشبرد اهداف خود کمک می‌گیرد.

 

 

سیاه منصوری افزود: در این میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که با رسالت توسعه زیر ساخت‌های فناورانه و نوآورانه در کشور فعالیت می‌کند، تلاش کرده تا دست جوانان خلاق و نوآور را در دست صنعت کهن و درآمدزای نفت بگذارد.وی اظهار کرد: بر همین اساس هم با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاهی از دستاوردهای بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته را برگزار می‌کند.

مدیر عامل نمایشگاه نیاوران ساری ادامه داد: این نمایشگاه میزبان شرکت‌ها، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی از کشورهای حوزه آسیای میانه و اوراسیا خواهد بود،حوزه‌ای که با عضویت موقت ایران در موافقتنامه اوراسیا از اهمیت دوچندانی برای ایران برخوردار است.سیاه منصوری یادآور شد: این رویداد فناورانه ۳۰ بهمن تا ۳ اسفندماه امسال با تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت‌های دانش‌بنیان در مازندران برگزار خواهد شد

Search