اخبار

موفقیت طرح دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی در یکسال گذشته

به گزارش خبرخودرو، رییس هیأت مدیره انجمن صنفی سی ان جی و صنایع وابسته از تحقق بخش زیادی از اهداف طرح دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی خبر داد.

اردشیر دادرس در گفتگو با خبرنگار خبرخودرودرباره تحقق اهداف طرح دو گانه سوز شدن خودروهای عمومی در یکسال اخیر عنوان کرد: این طرح طبق اهداف تعیین شده و برنامه ریزی های انجام شده در حال اجرا است و به خوبی پیش می رود.

وی درباره تعداد خودروهای دوگانه سوز شده عنوان کرد: آمار دقیقی از تعداد خودروهای دو گانه سوز شده در دسترس نیست اما می توان گفت بخش زیادی از اهداف آن محقق شده است.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی سی ان جی و صنایع وابسته درباره متوسط مصرف سی ان جی در سه ماهه ابتدایی سال تشریح کرد: میانگین مصرف سی ان جی تا کنون 24 میلیون متر مکعب در روز است اما پیش بینی ما این است که در 6 ماهه نخست امسال به 25 میلیون تر مکعب در روز برسد.

دادرس در پاسخ به این سوال که برای توسعه صنعت سی ان جی در سال جاری چه اهدافی را دنبال می کنید، گفت: افزایش کارمزد جایگاه داران و تصویب مصوبه ای به منظور تامین 700 کمپرسور جدید برای جایگاه های در حال احداث از مهم ترین برنامه های ما در سال جاری است.

وی در خصوص نحوه محاسبه کارمزد جایگاه داران در سال جاری بیان کرد: کارمزد جایگاه داران همان طور که در بودجه 1400 تعیین شده به صورت حق العمل کاری محاسبه و به جایگاه داران پرداخت می شود.

رییس هیأت مدیره انجمن صنفی سی ان جی و صنایع وابسته در پایان خاطرنشان کرد: صنعت سی ان جی در سال گذشته با توجه به شرایط کرونا همانند دیگر صنایع در رکود بود و رشد فزاینده ای نداشت اما امیدواریم در سال جدید همگام با شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری این صنعت نیز پیشرفت کند و مسئولین نیز توجه بیشتری یه این صنعت مهم و استراتژیک که نقش موثری در کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا دارد، کنند.

Search