اخبار

۳مصدوم در حادثه نشت گاز جایگاه سی ان جی نیشابور

حادثه نشت گاز در جایگاه سی ان جی نیشابور ۳مصدوم داشت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بامداد امروز با شنیدن صدای مهیبی از جایگاه سی ان جی بلافاصله گروهی از نیروهای عملیاتی نجات و حریق آتش نشانی در محل حاضر شدند.
سیدمهدی حسینی افزود: مشاهدات نخست حاکی از آن بود که حجم زیادی گاز از جایگاه به بیرون نشت کرده به طوری که محیط جایگاه را گاز به صورت مه پوشانده بود.
وی با اشاره به اینکه این حادثه بر اثر خارج شدن یک شیر اهرمی از جای خود روی داده بود گفت: این حادثه منجر به مصدوم شدن سه نفر از اپراتورهای جایگاه شده بود که پس از خروج از جایگاه با دو دستگاه آمبولانس به مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم و ۲۲بهمن نیشابور منتقل شدند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با هماهنگی ستاد فرماندهی ۱۲۵ بلافاصله نیروی انتظامی و اورژانس نیز در محل حاضر شدند و مسیرهای منتهی به جایگاه را مسدود کردند.
حسینی افزود: با حضور نیروهای امداد گاز، گاز محل تخلیه واقدامات ایمنی انجام و همه خودروهای داخل جایگاه سوخت از جایگاه خارج شد.
مصطفی افشار نیک رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور نیز گفت: یک نفر از مصدومان از ناحیه صورت بشدت آسیب دیده است.

Search