اخبار

شانا: آمادگی شرکت ملی پخش در صدور "مجوز یکجا"برای انبوه سازی جایگاه سوخت

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از خبرگزاری شانا، مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر دعوت از سرمایه گذاران برای ساخت جایگاههای کوچک و تک تلنبه سوخت درقالب "برند"، به خبرنگار شانا،گفت: شرکت ملی پخش در فراخوانی که پیشتر نیز به همین منظور داده است،یکی از اولویتهای مهم امسال خود را بر همین مبنا ( صدور مجوز به صورت یکجا) تعریف کرده است.
محمد رضا مظلومی،"برند سازی" جایگاههای سوخت را نکته مهمی درارائه هر چه بهترخدمات از سوی جایگاهداران خواند و گفت: این مهم موجب خواهد شد رقابت سازنده در عرضه جایگاهداری ایجاد شود و شیوه های خدمت رسانی درعرصه سوخت نیز روند مطوبتری گیرد.
وی از پیش بینی تمهیدات و تسهیلات برای سرمایه گذاران آماده سرمایه گذاری در این بخش خبر داد و گفت: ارائه این تسهیلات می تواند در شتاب بخشیدن به استقبال بخش خصوصی برای ساخت جایگاههای سوخت با ابعاد کوچک، نقش بسزایی داشته باشد.
به گزارش شانا، وزیر نفت نیز اسفندماه پارسال درگردهمایی سراسری مدیران و ذینفعان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر تغییر در روند توزیع سوخت و واگذاری این فعالیت به بخش خصوصی،این مهم را راهبردی جدید برای شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی عنوان کرد.
زنگنه تصریح کرده است: فراورده های نفتی باید در مخازن به جایگاهداران (که بهتر است به صورت تعاونی و تشکلی از جایگاهداران شکل بگیرد) فروخته شود و در این حال نظارت بر توزیع نیز از سوی شرکت ملی پخش انجام شود.
به گفته وی بهتر است تشکلی از جایگاهداران تشکیل شود تا ارتباط جایگاهداران با شرکت ملی پخش با سهولت انجام شود.

Search