اخبار

شمارگان جایگاه های CNG کشور به ۲۴۲۵ باب خواهد رسید

اطلاع رسانی و ارتباطات: در بیست و نهمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۵ باب جایگاه سی ان جی در ۱۶ استان کشور افتتاح و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همزمان با برپایی جشن بیست و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با افتتاح ۲۵ باب جایگاه در۱۶ منطقه از مناطق شرکت ملی پخش در ۱۶ استان کشور، شمارگان جایگاه های CNG به ۲۴۲۵ باب خواهد رسید.

بر پایه این گزارش جایگاه های در حال افتتاح در ایام فجر انقلاب اسلامی هر کدام با ظرفیت ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ متر مکعب، به ترتیب در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی،خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد، مرکزی، مازنداران، فارس و کرمان به بهره برداری خواهند رسید که با افتتاح تجهیزات جایگاه های مذکور بیش از ۳۳۰۰۰  متر مکعب بر ظرفیت توزیع سوخت در جایگاه های کشور افزوده خواهد شد.

این گزارش در حال حاضر میزان ظرفیت توزیع سوخت در جایگاه های کشور را بیش از ۲ میلیون و ۷۸۶ هزار نرمال متر مکعب بر ساعت اعلام نموده است که با افتتاح ۲۵ باب تجهیز جدید تا پایان بهمن ماه جاری، ظرفیت جایگاه های CNG به  بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارمتر مکعب بر ساعت افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است در حال حاضر روزانه حدود ۲۰,۷ میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده شده در ۲۴۰۰ باب جایگاه راه اندازی شده در سراسر کشور بفروش می رسد که به همین میزان، از بنزین مصرفی کشور کاسته شده است . 

Search