اخبار

تشکیل دفتر نمایندگی انجمن صنفی CNG در استان چهار محال بختیاری

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور، در تاریخ 26 آذر ماه سال 94 این نمایندگی با حضور مسئولین دولتی  و مدیر کل های استان چهار محال بختیاری  افتتاح گردید. این جلسه با حضور ریاست محترم سازمان صنعت معدن تجارت استان، مدیر کل های استان، معاونین محترم سازمان ملی استاندارد، نماینده سازمان فنی حرفه ای کشور ، نماینده اتاق اصناف و نماینده شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تشکیل گردید.
در بخش نخست برنامه، آقای علی محمودیان گزارش و برنامه های راهبردی انجمن صنفی سی ان جی را برای مسئولین محترم استان ارئه نمود.
در ادامه این جلسه جناب دکتر امامی از مزیت  و اهمیت ایجاد چنین ساختارهایی در استان اشاره فرمودند و آمادگی خود را برای واگذاری زمین در شهرک های  صنعتی اعلام نمودند تا بتوان با ایجاد فضای مناسب خدمات ارزنده تری را به مردم عزیز این استان ارائه نمود.
در این جلسه بر اهمیت و ضرورت تقویت بخش خصوصی برای توسعه صنعت سی ان جی در مسیر دست یابی به  اقتصاد مقاومتی اشاره گردید.
بخش دوم جلسه در سالن همایش سازمان صنعت معدن و تجارت  با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت و معاونین ایشان، معاونت پخش فرآورده های نفتی ایران، رئیس سازمان فنی حرفه ای استان،کارشناسان سازمان ملی استاندارد، اتاق اصناف استان، سازمان تاکسیرانی استان و مسئولین مراکز خدمات خودرو های گاز سوز و روسای اتحادیه مرتبط با این صنعت برگزار گردید و آقای محمودیان به نمایندگی از انجمن با حضور در جمع  صنعت گران و مسئولین مراکز خدمات خودروهای گاز سوز استان، برنامه های انجمن را برای استاندارد سازی و آموزش مهارت فنی و چشم اندازها و اهداف این صنعت بیان کردند

Search