اخبار

برگزاری همایش کارگاه‎های CNG در ازنا

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور، این همایش با حضور روسای سازمان صنعت و معدن و تجارت،معاونت سازمان فنی حرفه ای کشور،نماینده استاندار و فرماندار و مراکز خدمات خودروهای گاز سوز استانهای خوزستان مرکزی و لرستان در شهرستان ازنا مورخ 23مهرماه در سالن همایش شهرداری برگزار گردید.
در ابتدای همایش بیانیه کمیسیون صنایع معادن مجلس شورای اسلامی که توسط جناب دکتر علیلو عضو کمیسیون صنایع معادن تهیه شده بود خوانده شد. سخنرانان دیگر این همایش، معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت مهندس منصوری و فرماندار مهندس عبداللهی شهر ازنا و رئیس اتاق مراکز خدمات خودروهای گاز سوز انجمن صنفی CNG کشور مهندس محمودیان بودند
در بخش دوم برنامه، مدیران شرکت نگارین صنعت برای حضار سخنرانی نمودند. همچنین در پایان این همایش اصول ایمنی و الزامات استاندارد مراکز خدمات آموزش داده شد.
یادآوری می نماید که این همایش  از جمله نشست های ادواری کارگاه های CNG در شهرهای مختلف کشور بوده است. با هدف ساماندهی مراکز خدمات خودروهای گاز سوز کشور، نشست های برنامه ریزی شده ای در شهرهای مختلف کشور با حضور کارگاه های نصب و تعمیر تجهیزات گازسوز برگزار می‎گردد.

Search