اخبار

باشگاه خبرنگاران جوان: کاهش قیمت CNG هنوز به جایگاه داران نرسیده است

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی CNG کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر از یک هفته است، قیمت CNG از 600 تومان به 500 تومان کاهش پیدا کرده است که این کاهش قیمت در راستای ایجاد انگیزه جهت مصرف این فرآورده و صرفه جویی در وارات و مصرف بنزین است.
این کاهش‌ها به جایگاه‌ها رسیده ولی هنوز به جایگاه‌داران نرسیده است به طوری که به گفته‌ی رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG قبوض میان شرکت گاز و جایگاه‌داران هنوز به قیمت 600 تومان فاکتور می‌شود و این به این معنی است که سرمایه‌گذاران این بخش متضرر اصلی این تدبیر هستند.
 اردشیر دادرس رییس انجمن صنفی جایگاه دارن CNG در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اختلاف قیمت پیش آمده بین گاز و جایگاه‌داران اظهار داشت: از صبح امروز شاهد تماس‌های پی در پی جایگاه‌دارن مبنی بر عرضه قبوض 600 تومان به جای 500 تومانی هستیم.
 دادرس گفت: شرکت گاز باید قبل از صدور قبوض سیستم خود را به روز رسانی می‌کرد چرا که هم اکنون طبق روال قبل قبوض صادر ‌کرده است.
 وی تصریح کرد: شرکت گاز باید در صدور قبوض تجدید نظر کند چرا که این اختلاف قیمت باعث تعطیلی جایگاه‌های CNG کشور می‌شود.
 دادرس با اشاره به اینکه وزیر نفت اخیرا تاکید کرده‌اند هیچ جایگاه سوختی در کشور نباید تعطیل شود خاطر نشان کرد: شرکت گاز در خصوص قبوض ارسال شده باید با جایگاه‌دارن همکاری و مساعدت نماید و خود را از دستور نفت تمکین کند.
 

Search